top of page

BAS ERP

Іконка BAS ERP.png

"BAS ERP" є інноваційним рішенням для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств. Рішення розроблено з урахуванням кращих практик автоматизації великого та середнього бізнесу і враховує специфіку обліку в Україні. Особливу увагу під час розроблення було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямів діяльності, зокрема з технічно складним виробництвом.

Управління операційною діяльністю

"BAS ERP" включає широкій набір готових автоматизованих робочих місць для спеціалістів та лінійних менеджерів різних відділів підприємства. Автоматизовані робочі місця забезпечують зручні оптимізовані інтерфейси виконання щоденних задач для кожного користувача.

Підсистеми забезпечення операційної діяльності оптимізовані під великий обсяг документообігу й забезпечують усією повнотою детальної та достовірної інформації фінансові контури управління підприємством.

1t.png

Система планування

"BAS ERP" забезпечує узгоджену роботу підрозділів для побудови і виконання планів продажів, виробництва, збирання і розбирання товарів, внутрішнього споживання, купівель та оплат із необхідною деталізацією та аналітикою. Система є ефективним інструментом планування ресурсів підприємства, а також має інструменти для прогнозування залишків.

Рівні планування в "BAS ERP":

2t.png

Бюджетування

Підсистема Бюджетування дозволяє здійснювати фінансове планування діяльності компанії, проводити фінансовий аналіз, оперативно приймати рішення.

8t.png

Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства

"BAS ERP" забезпечує відповідні набори інструментів побудови звітності для всіх рівнів структури підприємства:

 

  • Оперативні звіти для функціональних відділів

    • зручні і гнучкі звіти з функцією drill-down до первинного документа

  • Конструктори звітності для фінансових служб

    • спеціалізовані конструктори для розроблення і формування управлінської та міжнародної звітності, за допомогою яких можна вибудувати будь-яку модель управління підприємством

  • Інструменти швидкого оцінювання досягнення KPI для керівників

    • побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників

    • створення різних варіантів показників із можливістю порівняння

    • моніторинг цільових показників із розшифровками вихідних даних, контроль "День-Тиждень-Місяць"

3.png

Визначення фінансового результату та управління напрямами діяльності підприємства

Концепція розрахунку фінансового результату дає можливість розраховувати фінансовий результат від основної операційної діяльності та інших видів діяльності: інвестиційної та фінансової.

3t.png

Управління персоналом і розрахунок заробітної плати

Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримання кадрової політики підприємства з урахуванням усіх вимог чинного законодавства.

Склад функціональних блоків підсистеми наведено на схемі.

4t.png

Управління виробництвом

Ключові цілі, для досягнення яких призначена підсистема управління виробництвом є:

 

  • висока якість обслуговування клієнтів:

    • швидке визначення можливого терміну виготовлення продукції за запитом клієнта

    • своєчасне виконання зобов'язань перед клієнтом за строками й асортиментом

    • моніторинг ходу виконання замовлень

  • гнучка система оперативного управління:

    • управління пріоритетами виконання замовлень

    • формування узгодженого з доступними потужностями й ресурсами графіка виробництва

    • оперативна реакція на відхилення у виконанні графіка і зміна замовлень, зокрема, перепланування

  • ефективне використання виробничих ресурсів і зниження собівартості:

    • скорочення заморожування капіталу в незавершеному виробництві

    • виключення робіт, не затребуваних зовнішнім і внутрішнім попитом

    • контроль виконання нормативів і використання замін, аналогів

    • забезпечення ритмічності виробництва і запобігання авралам

    • мотивація персоналу

  • забезпечення якості продукції

  • зниження впливу "людського чинника"

 

Для досягнення цих цілей підтримується три методики управління процесом виробництва:

 

  • Без використання графіка виробництва з диспетчеризацією виробництва в "ручному" режимі

  • Планування матеріальних ресурсів (MRP I)

  • Планування матеріальних і виробничих ресурсів (MRP II)

 

Реалізована потужна багаторівнева система управління виробництвом:

5t.png

Управління обладнанням і організація ремонтів

Підсистема забезпечує:

 

  • ведення обліку обладнання і устаткування як об’єктів експлуатації, відслідковування включення одних об’єктів як частин інших

  • переміщення об’єктів між підрозділами та матеріально відповідальними особами

  • класифікацію об’єктів за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації

  • моніторинг стану об’єктів, а також належності та розташування

  • формування та аналіз повної вартості володіння об’єктами експлуатації

 

У частині управління ремонтами за допомогою підсистеми можна вести довідник об'єктів ремонту, класифікувати їх за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації.

У процесі експлуатації об'єктів в систему вводяться дані про напрацювання та виявлені дефекти. Реєстрація дефектів у журналі дає змогу проводити аналіз та організовувати проведення планових і позапланових ремонтних заходів.

6t.png

Управління продажами та відносинами з клієнтами

Підсистема забезпечує управління повним циклом від керування взаємодією з потенційними клієнтами та підготовки комерційних пропозицій до доставки придбаної продукції і товарів в офіс замовника і включає:

 

  • формування стратегії відносин із партнерами

  • бізнес-процеси взаємодії з клієнтами та моніторинг їхнього проходження

  • досьє клієнта, партнера та ведення історії контактів

  • карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів

  • роботу з претензіями

  • ABC-аналіз, XYZ-аналіз, BCG-аналіз

  • розширений аналіз показників роботи менеджерів

  • управління ефективністю процесів продажів та угод із клієнтом

  • воронку продажів

  • потужну підсистему ціноутворення з ієрархією видів цін, гнучким налаштуванням знижок та націнок

  • гнучкі інструменти формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів

  • використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами

  • розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажу, угоди та моніторинг їхнього виконання

  • управління торговими представниками

  • управління продажами з передачею товарів на відповідальне зберігання

  • імовірнісне оцінювання прогнозу продажів

  • роздільний облік за партнерами (управлінський облік) і контрагентами (регламентований облік)

  • автоматичний контроль ліміту заборгованості

  • інвентаризацію взаєморозрахунків

  • моніторинг та класифікацію простроченої заборгованості за набором параметрів

  • розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків

 

Управління продажами тісно пов’язане з іншими підсистемами "BAS ERP".

7t.png

Інші підсистеми:

  • Підготовка звітності згідно з МСФЗ

  • Управління фінансами

  • Регламентований облік

  • Управління витратами й розрахунок собівартості

  • Управління закупівлями

  • Управління складом і запасами

Більш детальну інформацію про систему можно отримати на інтернет сторінці https://www.bas-soft.eu/soft/bas-corp/bas-erp/ або у наших консультантів.

bottom of page