top of page

Процес позадачної роботи.

Якщо вам зручніше співпрацювати з ІТ компанією не у форматі проектів, а у форматі позадачної роботи.

Створення завдання та передача на оцінку Apelvil:

- листом на support@apelvil.com

- за посиланням https://www.apelvil.com/enquiry

- у телефонному режимі з подальшою реєстрацією співробітником Apelvil у Service Desk

2

Оцінка робіт Консультанта/Аналітика із виконання завдання згідно методики оцінки: https://apelvil-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/oleksii_riabchykov_erpinua_com/EYfKzHssX9VPpqt-xenLxowBQYX9HflG9Mae-4vX
2.1 При необхідності консультант, якому призначенно завдання, зв'язується з Представником клієнта для уточнення інформації.

Узгодження планової оцінки із представником клієнта.

3

Опис завдання згідно шаблону: https://apelvil-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/oleksii_riabchykov_erpinua_com/EWp0WyqnqHdMhtOlcGOQ9SABPbbQWEWUd9iaV7vNd6vUrA?e=IbtCcG
Узгодження Опису завдання із заінтересованими особами. І передача завдання оцінку Розробнику.

3.1 Опціонально, архітектор заповнює у документі “Опис завдання” розділ “Технічне завдання” і за необхідності узгоджує спосіб вирішення з ІТ службою клієнта.

4

Оцінка задачі Розробником за методикою: https://apelvil-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/oleksii_riabchykov_erpinua_com/EXJinw7VHIpFsVxZWcofwZIBbyhOdFiE6yzsBkFlMkSJ6A?e=AbN

 

4.1 Узгодження планової оцінки Розробника із представником клієнта.

5

5.1 Розробка згідно з документом "Опис завдання"

5.2 Внутрішнє тестування;

5.3 спільне тестування із замовників;

5.4 Написання інструкцій та проведення демонстрації в копії бази.

Якщо є правки до початкових вимог, створюється нове завдання (наприклад, Правки за результатами Демо), для якої повторюється цей процес.

5.5 Якщо завдання пройшло Внутрішнє тестування Apelvil, Спільне тестування та Тестування на стороні Клієнта, завдання передається на Оновлення робочої бази.

Typing on a Computer

Узгодження та звітність

Представник Клієнта


● Передача завдання для оцінки Apelvil.
● Узгодження планової оцінки.
● Погодження щомісячного звіту про виконані роботи та кількість годин до оплати.


Менеджер проектів Apelvil.


● Отримання завдання від Клієнта, узгодження планової оцінки робіт із Командою Apelvil та Представником Клієнта;
● Надання поточних статусів за запитом від Клієнта у будь-якій зручній для Клієнта формі;
● Щомісячний звіт для клієнта у форматі:
https://apelvil-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/oleksii_riabchykov_erpinua_com/EQqAkeKGxzJLkwjnwF6LobABUx-PnTWeR4GveVPrrTVgdw?e=Wvjhhe

Computer Programming

Системи роботи із завданнями.

Робота та спілкування по завданням може відбуватися в системі ServiceDesk клієнта, так само Менеджер Проектів Apelvil дублюють усі завдання у систему Jira Apelvil для ведення звітності щодо завдань.


Якщо клієнт не має системи Service Desk, Apelvil надає для роботи свою систему Service desk. Для реєстрації завдання достатньо надіслати листа на e-mail: support@apelvil.com


або створити нове завдання за посиланням: https://www.apelvil.com/enquiry


Для комунікації над проектом в рамках якого потрібно відстежувати вирішення окремих завдань ми пропонуємо використання дошки Trello.

Computer Processor

Середовище розробки

Фахівці Apelvil можуть підключатися до середовища розробки в інфраструктурі клієнта, для цього необхідні доступи до:
1. Копії бази 1С для розробки
2. Доступ до сховища для спільного ведення розробки
3. Доступ до робочої бази, якщо оновлення бази планується виконувати силами спеціалістів Apelvil.


Також можливе створення середовища розробки на серверах Apelvil. По завершенню розробка передаватиметься в оновлення як файл cf. (не актуально при інтенсивній спільній розробці (Apelvil + клієнт + інші підрядники).

bottom of page